Πως κατασπαράζεις τη λίμπιντό σου με το πιρούνι!!!

29
0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η ζάχαρη μειώνει σημαντικά την παραγωγή από το σώμα μας της αυξητικής ορμόνης!!!

Μειωμένη αυξητική ορμόνη σημαίνει ανάμεσα σε άλλα:

– μειωμένη ερωτική διάθεση κι ορμή

– δυσκολία διατήρησης της μυικής μάζας

– αυξημένη προδιάθεση για διαβήτη τύπου 2

– αύξηση του σπλαχνικού λίπους στη περιοχή της κοιλιάς ( ένας ακόμη λόγος γιατί ή έλλειψη επαρκούς ύπνου συνδέεται στενά με το κοιλιακό πάχος)

– αυξημένα επίπεδα κακής χοληστερίνης – LDL

– μειωμένη αίσθηση ευεξίας

Είναι τεκμηριωμένο ότι τα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης μειώνουν τα επίπεδα των κυριότερων αναβολικών ορμονών – αυξητική ορμόνη και τεστοστερόνη – και έχουν αρνητικές συνέπειες για το λίμπιντο.

Η ζάχαρη με τα σκαμπανεβάσματα του σακχάρου του αίματος που προκαλεί – έχουμε μιλήσει πολλές φορές για την ενεργειακή κατάρρευση που προκαλεί η υπεραντίδραση της ινσουλίνης μετά από πρόσληψη της ζάχαρης – δημιουργεί αίσθημα κόπωσης,μειωμένης ενέργειας και ημιληθαργικές καταστάσεις.

Θα έχετε παρατηρήσει όλοι – φαντάζομαι – μια αισθητή πτώση της ενέργειας σας στη δουλειά ή στο σχολείο μέσα στην πρώτη ώρα μετά από ένα πλούσιο σε ζάχαρη η άσπρο αλεύρι πρωινό!

Επιπρόσθετα και για τον ίδιο ακριβώς λόγο παρατηρούνται στον οργανισμό αυξημένο στρες,μεταβολές της διάθεσης κι αισθήματα ανησυχίας ή και κατάθλιψης!

Μιλώντας ειδικά για το στρες να παρατηρήσουμε ότι τα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης οδηγούν σε επί πλέον αύξηση των επιπέδων της κορτιζόλης,της ορμόνης του στρες, και οι δυο μαζί καταβολίζουν τη μάζα, ενθαρρύνουν τη συσσώρευση κοιλιακού λίπους και καταβαραρθρώνουν τη λίμπιντο!

Υπάρχουν δεκάδες λόγοι για να περιορίσετε ή να εξοβελίσετε από το διαιτολόγιό σας τη ζάχαρη και το άσπρο αλεύρι!

Αυτή η αλλαγή μπορεί να σας μεταμορφώσει κυριολεκτικά μέσα σε ένα και μόνο μήνα!
Αυξημένη ενέργεια,ψυχολογία στα ύψη και οριστικός έλεγχος του σωματικού σας βάρους αλλά και της σωματικής σας σύνθεσης!

Περισσότερη μυική μάζα,λιγότερο κοιλιακό πάχος και η γράμμωση μια πολύ πιο εύκολη υπόθεση!

Η λίμπιντο – η ερωτική ορμή δηλαδή – περνάει μέσα από τις διατροφικές μας επιλογές!!!

Πολλές τροφές το επηρεάζουν αρνητικά ή θετικά αλλά σήμερα θέλω να αναφερθώ μόνο σ” αυτό που τη καταβαραρθρώνει και πιθανώς πολλοί από σας δεν το γνωρίζετε!

Ποιο είναι αυτό;

Mα η ζάχαρη (και το άσπρο αλεύρι)!!!

Τα επίπεδα της τεστοστερόνης στους άντρες μειώνονται από την ινσουλινοαντίσταση, μια κεντρική μεταβολική διαταραχή που προκαλείται από την κατανάλωση σχετικά υψηλών ποσοτήτων ζάχαρης.

Η πτώση αυτή της τεστοστερόνης μειώνει την ερωτική ορμή!
Επίσης προκαλεί μείωση της μυικής μάζας κι αύξηση του σπλαχνικού λίπους που με τη σειρά του μπορεί να προκαλέσει αύξηση των οιστρογόνων στους άντρες και περαιτέρω μείωση της γενετήσιας ορμής!

Και οι γυναίκες όμως δεν μένουν στο απυρόβλητο μιας και οι διαταραχές κι ανισορροπίες των επιπέδων της τεστοστερόνης τους μειώνουν την ερωτική επιθυμία,αυξάνουν το ποσοστό σωματικού λίπους και προκαλούν μείωση της πολύτιμης μυικής μάζας!

H ζάχαρη προκαλεί επί πλέον αντίσταση στη λεπτίνη! Για τη σπουδαία αυτήν ορμόνη είχα γράψει εδώ:

ΛΕΠΤΙΝΗ: ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΑΥΤΗ ΟΡΜΟΝΗ

H λεπτίνη είναι το φρένο της όρεξης. Στέλνει το μήνυμα στον εγκέφαλο ότι το σώμα είναι χορτάτο και του λέει να σταματήσει να τρώει.

Αλλά όταν κανείς τρώει αρκετή ζάχαρη κι άσπρο αλεύρι η λεπτίνη δεν επιτελεί το έργο της πια.

Τα λιποκύτταρα παράγουν μεν λεπτίνη αλλά ο εγκέφαλος αδυνατεί να ακούσει το κάλεσμά της και σταδιακά αποκτά αντίσταση στη λεπτίνη.

Παρατηρήθηκε ότι οι άντρες που έχουν λόγω της κατάστασης αυτής υψηλή συγκέντρωση λεπτίνης στο αίμα τους είχαν παράλληλα και χαμηλότερα επίπεδα τεστοστερόνης!

Ήδη λοιπόν έχει δημιουργηθεί ένα εκρηκτικό μείγμα όσον αφορά την ερωτική ορμή!

Όταν κάνουμε μια ολιγοθερμιδική δίαιτα τα επίπεδα της λεπτίνης μας θα πέσουν κατά 50% σε μια εβδομάδα.

Πέστε αντίο στο γρήγορο μεταβολισμό και hello στο πάχος.

Δεν πρέπει λοιπόν να επιτρέψουμε αυτήν την πτώση που είναι και από τους κυριότερους λόγους αποτυχίας για κάθε στερητική δίαιτα.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι η προσκόλληση σε μια δίαιτα δεν είναι μόνο θέμα βούλησης. Τεράστιες ορμονικές αλλαγές συμβαίνουν μέσα μας που μπορούν να κάνουν σμπαράλια και την ισχυρότερη βούληση.

Κι αυτό για δύο κυρίως λόγους:

– γιατί εμφανίζονται δυσβάσταχτα στερητικά σύνδρομα (φυσιολογία)

– και γιατί η σοβαρή επιβράδυνση των αποτελεσμάτων ναρκοθετεί την αυτοπαρακίνηση (ψυχολογία).

Τι μπορούμε λοιπόν να κάνουμε με τη λεπτίνη που καταποντίζεται;

Ο νους σας σίγουρα θα πήγε σε κανένα χάπι!

Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση για πρωτεΐνη!

Ο τρόπος είναι απλός κι ανέξοδος:

Mετά από 3-4 μέρες δίαιτας αυξήστε τις θερμίδες σας για μια μόνο μέρα. Δώστε έμφαση στους υδατάνθρακες μεσαίου και υψηλού γλυκαιμικού δείκτη και φάτε και λίγα παραπάνω από τα καλά λίπη.

Αυτός ο συνδυασμός είναι πολύ καλός για υψηλά επίπεδα ινσουλίνης που επηρεάζει άμεσα τα επίπεδα της λεπτίνης.

Τα επίπεδα της λεπτίνης αποκαθίστανται πολύ πιο εύκολα απ” ότι μειώνονται και σε λιγότερο από 24 ώρες θα έχετε τα κανονικά επίπεδα λεπτίνης σας πράγμα που σημαίνει αποκατάσταση του μεταβολισμού,των ενζύμων πού βοηθούν στο κάψιμο του λίπους,των επιπέδων των θυρεοειδών ορμονών κλπ

Εκείνη τη μέρα γυμναστείτε δυναμικά.

Η λεπτίνη δεν θα μπορέσει να δώσει τη λύση στο πρόβλημα της παχυσαρκίας γιατί μπορεί να χορηγηθεί μόνο ενδοφλεβικά και είναι πανάκριβη.

Σαν έξυπνα παιδιά που είμαστε όμως, μπορούμε να ρυθμίσουμε τα επίπεδά της με την κατάλληλη διατροφή και να διατηρούμε υψηλό μεταβολισμο ακόμη και σε περιόδους δίαιτας.

Βοηθήστε μας Αν σου άρεσε το άρθρο, άσε το σχόλιο σου ή κάνε like στην σελίδα αν δεν έχεις ήδη κάνει ή κοινοποίηση:
Η βοήθεια σου είναι πολύτιμη για την συνέχεια αυτής της ιστοσελίδας! Ευχαριστούμε!

Χωρίς Σχόλια

Απαντήστε

5 + five =